Nyckeln till ökad försäljning

By 21-september-2005Okategoriserad

Nyckeln till ökad försäljning.

Zebra fick av Innovatum Teknik uppdraget att kartlägga två svenska konsumentföretags marknadsföring. Företagen var anrika Gustavsberg som bland annat tillverkar blandare för tvättställ och Aspen Petroleum som tillverkar miljöbensin. Målsättningen var att få fram de grundläggande kärnvärden och nyckelord som skall ligga till grund för en effektivare marknadsföring, en så kallad kommunikations- plattform. Enkelt uttryckt det som fångar varumärkets innersta värden (varumärkets själ) så att kommunikationen framåt kan bli mer likartad, tydligare och effektivare . Kommunikationsplattformen blir ihop med företagets grafiska program en bas för alla som skall arbeta med kommunikationen framåt, både för den egna marknadsavdelningen såväl som för externa konsulter och reklambyråer. Även nyanställda bör få rätt bild av företaget och då kan delar av materialet som Zebra tagit fram användas som information

to consider local therapy prior to or as an alternative to generic viagra conditions that are likely to impact sexual functioning..

.

http://www.innovatum.se

http://www.gustavsberg.se

http://www.aspen.se