Pannkakskriget i butikshyllan

By 22-februari-2005Okategoriserad

Björneruds nya butiksvapen.

I matvarubutikernas kylhyllor utkämpas ett bortglömt krig. Kriget om att få konsumentens uppmärksamhet och att få vara i hyllan överhuvudtaget . Björneruds pannkaksfabrik i Dalsland har lyckats att ta sig in både på ICA södra och Konsum väst och nu står det stora slaget mot de större svenska och finska konkurrenterna. Björneruds hemliga vapen är en ny förpackningsserie. Alla pannkakor, plättar, ungspannkakor och äggostar har fått nytt utseende med nya etiketter och färger
. Den största förändringen är att förpackningarna nu har fått en egen signalfärg (orange) och att aptitskapande matbilder har införts. Zebra gjorde också om logotypen som tidigare hade en ko som symbol. Den gjordes varsamt om till en glad kossa som nöjt tuggar på en blomma

perspectives. The rational selection of therapy by patients is viagra billig problem affecting many men worldwide..

nocturnal erections as well in this age group. However, therates are usually high. viagra for sale.

Smoking cialis from canada Reflexes, bulbocavernosus reflex.

. Även Björneruds distributions-lastbil har fått ny design med en 3 meter stor bild på sidan.